Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Vilma K - 17 juni 2011 12:36

Hej igen. Jag lämnade datorn hemma. Därav att jag inte bloggat något från sjukhuset. Jag fick ett enkelrum efter att ha frågat efter ett. Och det fick jag ha från måndag kväll till fredag eftermiddag. Sen var jag tvungen att bli inlagd på en fyrsal eftersom dom fick in en jätte sjuk patient som behövde rummet mer än vad jag gjorde.


Operationen gick jätte bra! Dom kunde göra det med titthål och ta ut tjocktarmen igenom kejsarsnittet. Jag hade ett bråck i snittet som dom även fixade till och en cysta på en äggstock som dom lät vara kvar, för den var "bara" 4 cm i diameter, och man tar inte bor dom förrän dom är 5 cm i diameter eller större.


Jag stannde en vecka på sjukhuset, och fick då alltså komma i hem i måndes, 6 dagar efter operationen.


Jag är super nöjd! Jag har fått ett helt nytt liv! Skit samma om jag har en bajspåse på magen, jag älskar den! För den har gett mig helt nya möjligheter, och framförallt! så får mina barn den mamman dom förtjänar! en mamma som kan vara spontan och följa med ut på utflykterna! En mamma som inte går på toaletten 23 ggr per dygn. EN mamma som inte alltid klagar över magont. En mamma som kan jobba! En mamma som mår bra! "Påsen på magen" - jag älskar dig!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards