Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Ojsan

Av Vilma K - 6 juni 2011 09:33

Ännu en gång, råkade jag glömma bort att blogga. Men jag har faktikst haft fullt upp här hemma med att förberedda allt.

Och idag är dagen som jag läggs in. Imorgon sker operationen.

Jag är jätte nervös!


Det mesta är packat, bara hårbortse och laptopen kvar att lägga ner.

Funderar på om jag ska ta med några filmer också? Ifall det nu blir så att man inte får något enkelrum (vilket jag säkerligen inte får). För dom har bara tv på enkelrummen..

Ja! Jag ska nog lägga ner två st filmboxar också. Också måste jag se till att heller inte glömma hörlurarna!


Nu ska jag umgås med mina barn. Den stora är lite "anti" mig, men jag tror det beror på att hen är närvös över att mamma ska åka till sjukhuset och vara borta några dagar eller någon vecka (jag hoppas verkligen inte att det blir längre än så).


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Vilma K - 17 juni 2011 12:36

Hej igen. Jag lämnade datorn hemma. Därav att jag inte bloggat något från sjukhuset. Jag fick ett enkelrum efter att ha frågat efter ett. Och det fick jag ha från måndag kväll till fredag eftermiddag. Sen var jag tvungen att bli inlagd på en fyrsal e...

Av Vilma K - 30 maj 2011 07:22

Idag är det en ny vecka. Så idag ska jag ringa en hel del samtal och fixa med en del saker. Och sen ikväll så ska jag på möte.   I helgen har vi haft kalas här hemma i 2 omgångar för mig. Jag har fyllt år :). Det har vart jätte trevligt och rolig...

Av Vilma K - 27 maj 2011 18:26

Det är riktigt skönt och ha en anonymblogg. Designen på denna kommer att förbättras, jag håller på att försöka ta mig tid att sitta med det. Men man har så mycket annat och göra om dagarna. Och min sjukdom, Ulcerös Colit, tar så mycket tid och energi...

Av Vilma K - 25 maj 2011 23:25

Det blev ingen uppdatering igår. Men jag hade fullt upp och sen var jag helt slut. Egentligen har jag annat att göra nu med, men jag har så ont i magen. Ungefär vid högra äggstocken att jag inte kan göra något vettigt. Sitter och funderar på om jag...

Hej

Av Vilma K - 22 maj 2011 23:13

Första inlägget i en ny blogg. Tänkte att det kanske var dags att starta ett ställe att ventilera sig på. Jag tänker inte gå ut med mitt namn. Tanken med denna bloggen är att den ska vara så ärlig som möjligt, och då har jag valt att vara anonym. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards